Stichting De Noordpunt is de eigenaar van het paviljoen op het sportpark Marco van Basten.
Vanuit PVC-voetbal wordt ook deelgenomen in het bestuur van deze stichting. Dit bestuur heeft nu een plan ontwikkeld om het paviljoen volledig te verduurzamen. Door extra isolatie maatregelen en aanleg van zonnepanelen wordt het mogelijk om helemaal van het gas te gaan. Dit vraagt om een grote investering die deels met subsidies kan worden gefinancierd, maar ook om een bijdrage vanuit onze voetbalvereniging vraagt.
Het bestuur van PVC-voetbal wil een besluit hierover niet nemen zonder de leden daar eerst over te raadplegen. Daarom vindt er op donderdag 28 mei om 20.00u een buitengewone algemene ledenvergadering plaats. Zet deze datum alvast in de agenda. PVC-leden die geïnteresseerd zijn in dit onderwerp en hier alvast meer over willen weten of mee willen helpen met de uitvoering, kunnen contact opnemen met het bestuur.